Krajina dodania: SK
Pri objednávke nad 100 € doprava zadarmo, platí len pre Slovensko.
Krajina dodania: SK
Interná smernica:
  • Pri vrátení tovaru, resp. časti tovaru z objednávky pri ktorej bolo poštovné zdarma ( nad 100€ ), po jeho vrátení klesne hodnota tovaru z tejto objednávky pod 100€, bude Vám zo sumy za vrátený tovar odpočítaná suma dopravy. Kriérom DPD na dobierku 5,95€, pri platbe bankovým prevodom 5,5€ alebo Packetou na dobierku 4,6€ pri platbe prevodom 3,3€.
  • Použité diely a diely pri ktorých bola porušená plomba nie je možné vrátiť.
  • Pri preberaní zásielky od kuriéra si skontrolujte stav obalu. V prípade poškodenia je potrebné zásielku pred kuriérom rozbaliť alebo spísať zápis o poškodení. Najneskôr však do 3dni u DPD.
  • Opravná FA (zmena alebo doplnenie fakturačných údajov zákazníka) na žiadosť zákazníka s predchádzajúceho mesiaca po uplynutí 7 dni v novom mesiaci je spoplatnená sumou 20€ bez DPH. Nakoľko účtovná externá firma musí po tomto termíne urobiť nový opravný výkaz, ktorý je pre nás spoplatnený touto sumou.
  • Zmena fakturačných údajov v účtovne neuzatvorenom mesiaci je spoplatnená manipulačným poplatkom sumou 5€ s DPH .
  • v prípade, že diel ktorý ste si objednali z našej ponuky a nie je určený pre vaše vozidlo a boli ste na to upozornení, aj takýto diel je možné vrátiť do 14 dní, (nepoužitý, nepoškodený, v prípade že sa jedná o originálny diel tak len s originálnym štítkom od výrobcu)
  • Nakoľko u výrobcu resp. dodávateľa môže dôjsť k chybnému označeniu OE kódu alebo môže dôjsť k zámene tovaru resp. obalu, je nutné pred montážou nový diel skontrolovať a ak je to možné tak aj porovnať s pôvodným dielom. V prípade že diel bude namontovaný, takýto diel nie je možné vrátiť.
  • Kupujúci je povinný si skontrolovať stav doručeného dielu najneskôr do 3 dní. Prípadné poškodenie doručeného tovaru je u prepravnej spoločnosti možné nahlásiť len do 3 dní od prevzatia.
  • Ak zákazník zistí rozdiel alebo nekompletné balenie, je potrebné toto zistenie nahlásiť predajcovi najneskôr do 3 pracovných dní..
  • Minimálna hodnota objednávky 5€
  • V prípade, že si kupujúci nepreberie zásielku alebo nevyzdvihne z odberného miesta resp. Z-Boxu a požiada nás o opätovné odoslanie, bude k zásielke pripočítané poštovné aj v prípade ak pri objednávke vznikol nárok na poštovné zdarma.
  • Tovar zakúpený podnikateľskými subjektami (na firmu, na IČO) nie je možné vrátiť!
  • TOVAR JE AŽ DO ÚPLNÉHO ZAPLATENIA FAKTÚRY MAJETKOM FIRMY. (SUZUKI-DIELY.SK)

Nákupný košík