Pri vrátení tovaru, resp. časti tovaru z objednávky pri ktorej bolo poštovné zdarma ( nad 100€ ), po jeho vrátení klesne hodnota tovaru z tejto objednávky pod 100€, bude Vám zo sumy za vrátený tovar odpočítaná suma dopravy. Kriérom DPD na dobierku 5,95€, pri platbe bankovým prevodom 5,5€ alebo Packetou na dobierku 4,6€ pri platbe prevodom 3,3€.
Použité diely a diely pri ktorých bola porušená plomba nie je možné vrátiť.
Pri preberaní zásielky od kuriéra si skontrolujte stav obalu. V prípade poškodenia je potrebné zásielku pred kuriérom rozbaliť alebo spísať zápis o poškodení. Najneskôr však do 3dni u DPD.
Opravná FA (zmena alebo doplnenie fakturačných údajov zákazníka) na žiadosť zákazníka s predchádzajúceho mesiaca po uplynutí 7 dni v novom mesiaci je spoplatnená sumou 20€ bez DPH. Nakoľko účtovná externá firma musí po tomto termíne urobiť nový opravný výkaz, ktorý je pre nás spoplatnený touto sumou.
Zmena fakturačných údajov v účtovne neuzatvorenom mesiaci je spoplatnená manipulačným poplatkom sumou 5€ s DPH .
v prípade, že diel ktorý ste si objednali z našej ponuky a nie je určený pre vaše vozidlo a boli ste na to upozornení, aj takýto diel je možné vrátiť do 14 dní, (nepoužitý, nepoškodený, v prípade že sa jedná o originálny diel tak len s originálnym štítkom od výrobcu)
Nakoľko u výrobcu resp. dodávateľa môže dôjsť k chybnému označeniu OE kódu alebo môže dôjsť k zámene tovaru resp. obalu, je nutné pred montážou nový diel skontrolovať a ak je to možné tak aj porovnať s pôvodným dielom. V prípade že diel bude namontovaný, takýto diel nie je možné vrátiť.
Kupujúci je povinný si skontrolovať stav doručeného dielu najneskôr do 3 dní. Prípadné poškodenie doručeného tovaru je u prepravnej spoločnosti možné nahlásiť len do 3 dní od prevzatia.
Ak zákazník zistí rozdiel alebo nekompletné balenie, je potrebné toto zistenie nahlásiť predajcovi najneskôr do 3 pracovných dní..
Minimálna hodnota objednávky 5€
V prípade, že si kupujúci nepreberie zásielku alebo nevyzdvihne z odberného miesta resp. Z-Boxu a požiada nás o opätovné odoslanie, bude k zásielke pripočítané poštovné aj v prípade ak pri objednávke vznikol nárok na poštovné zdarma.
Tovar zakúpený podnikateľskými subjektami (na firmu, na IČO) nie je možné vrátiť!
TOVAR JE AŽ DO ÚPLNÉHO ZAPLATENIA FAKTÚRY MAJETKOM FIRMY. (SUZUKI-DIELY.SK)